Fia ;D

Hallå hallå! Nu är jag hemma och jag har precis kollat på slutet på en dansfilm som gick på kanal +. Jag kommer inte ihåg filmens namn men den är riktigt bra! Den handlar om några ungdomar som lär sig dansa på kvarsittningen och sen tävlar de på en stor danstävling..

Det var roligt att åka pulka idag, men jag kände mig lite barnslig när jag for ner för backen och gapskrattade. Sista åket skulle jag och Majzans lillebrorsa åka men vi ramlade och jag blev jättesnöig och kall. Haha :) Det var lite klantigt!

Jag och Fredrik såg på film och tog en promenad med hans hund Sabina. Det var trevligt!

image2871
Marys godiskaktus som hon fick när hon fyllde år.

Kommentarer
Postat av: T.Lundgren

Jaha, och var är de smaskiga detaljerna då? Ville ju höra om era heta stunder också... PUCKO!

2008-01-05 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />