Fia ;D

Heej! Nu är dagens träning avklarad och sen jag har ring och bokat om tiden hos naprapaten imorgon.  Hade egentligen en tid vid 15.00, men jag har ett banpass imorgon runt fyra så det skulle ha blivit lite tajt!  
Nu ska jag istället dit vid elva sen ska jag hitta någon rolig person att käka lunch med på stan innan åker jag till Sätra.
Idag ska jag plugga matte, hade tänkt plugga massa under lovet men idag får bli min pluggdag. Man ska inte behöva plugga på loven! Aaah!  Aja inte mkt att göra åt bara att plugga men sen efter pluggandet vill jag hitta på något roligt :) Ska ringa runt och kolla vad folk har för sig idag!

Varför måste tiden och dagarna gå så fort!
Det är så mycket jag vill göra och det är så många personer jag vill hinna med att träffa!

image2814
Naw! Kajsa och Lenis ;)

Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

Svar; Jepps, Adobe Photoshop CS2 heter det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />