Mary: S.Öberg.

Stort grattis till lilla 90:an Sofia som krossade tanterna på dagens SM tävlingar och vann därmed 800 m. För andra året i rad. Makalöst!
  Dessutom var tjejen med på sporten på tv4. För er som inte förstod, I TV!! Där hon blev intervjuvad och jämförd med Malin Ewerlöv. Så himlans coolt!!! 
   Yes, jag är avis. =)

Idag blev jag dessutom lite kändis (okej inte jag men Frasse, men jag var ändå med på en kant). För Frasse meddelade stolt att vår intervjuv med P3 hade kommit med på radio. De intervjuvade oss en dag och ville att vi skulle berätta allt klotter som stod på toaletterna på Rudbeck. Det gjorde vi glatt.
  (okej okej, Oliver var också med på en ännu mindre kant. Men han stod mest och käkade mellis.)

Det blev lite snurrig. Men jag måste sova nu. Ska försöka att inte vända på dygnet för mycket. För det är ändå ingen här i Göteborg som harvsportlov. =)

image3268

Take me to the place were the sunshine flows!!


Kommentarer
Postat av: Micke

ja hon är ju så jäkla grym, fan de där måste jag se sen =)

Postat av: Fia kan jag ju inte skriva här...Sia då=)

Aaaww, thanks, you guys! Saknade dig där snygging, är du fortfarande sjuk? cya nästa helg!

2008-02-25 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />