Fia ;D

Kom precis in från en löprunda i solen, det var riktigt skönt! Under sista delen av passet såg jag fram emot min köttfärspaj som låg i frysen och väntade på mig. Ååh det skulle bli så gott!!
Jag gick ner och öppnade kylen för att ta fram den och lägga in den i mikron men neej! Den var borta, det visade sig att Emmy hade tagit den till lunch... Så nu sitter jag här med min burksoppa och njuter!

Igår flyttade valp 1 och idag vid sextiden kommer nästa familj och hämtar sin nya familjemedlem Ziggy. Ensam kvar är lilla Dusty :)

Ikväll ska jag till Bluebar och lyssna på kusin J och hans band som spelar! Nu ska jag äta upp och sen ska jag ner till stationen för att möta J som kommer med tåget.

Emmy ska laga värsta middagen idag, ska bli spännande!! PUSS
image3302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />