Fia ;D

Idag fick jag kliva upp supertidigt för jag hade lovat Jenny att jag skulle vara hundvakt. Jenny skulle ha varit det först, men sen skulle hon på bio med några kompisar så hon frågade mig om jag kunde ställa upp. Snäll som jag är så svarade jag ja!
Upp tidigt och ut med de stora hundarna, ge dem mat, ta valparna till sin hage och ge dem mat. Sen lekte jag lite med dem och nu ligger det och sover och jag äter frukost.
Valparna har blivit superstora och på torsdag är deras stora dag, eller i alla fall för Nova som har några nya ägare som kommer och hämtar henne. Grabbarna har inte hittat någon ny ägare så om någon är intresserad av en supergullig valp så hör gärna av er!
image3251
Mamma Stella

Kommentarer
Postat av: EMMA

Okej, tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />