Emmy ;D

"Idag kan du hitta något som du länge letat efter - och detta till ett betydligt lägre pris än du räknat med"
Dagens horoskop fick mig att besluta att det är dags att gå ner på stan och kolla in reorna, om dte finns något kvar det vill säga! Jag behöver köpa ett par skor... Men som sagt jag säger att jag ska ner på stan och bara kolla efter något, inget speciellt, för som ni kanske också har varit med om ett par gånger så brukar det bli så att om man säger att man ska ner och handla ett par skor så slutar det alltid med att man inte hittar några. Man ska därför aldrig säga vad man ska handla utan istället säga "jag ska inte köpa något, bara kolla lite" för då brukar man komma hem med lite allt möjligt roligt!
Men först ska jag ut och jogga lite, sen äta lite lunch. Dessutom måste jag se till att börja tänka mycket bättre tankar än vad jag gör idag annars blir det inte roligt alls måste jag säga...

För att kunna shoppa måste man ju såklart ha pengar, och pengar är något man aldrig kan få för mycket av snarare tvärtom!!!

"I don't know what to say
I need some money fast
I must find a way
To get away at last
Money is the key
Money sets me free
So free, yeeeah... "
Elin Lanto - Money



Kommentarer
Postat av: izabella

Ja den är rätt läskig, eller snarare äcklig. rätt nice inte sant? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />