Mary´' Nedräkning till X antal saker


Idag är det..

3 dagar tills jag ska till tandläkaren
4 dagar tills Emmy och Fia kommer hit YIIAAAOOOO =D
5 dagar tills nyårsafton och Sylvesterloppet
13 dagar tills jag åker till Skottland
16
dagar tills jag får träffa MARCUS!! (L)
17 dagar
tills jag börjar skolan (alla andra börjar om 12 dagar ;))
19 dagar tills ALEKSANDER LISS fyller 18 år =O
22 dagar tills jag gör Toefl-testet
26 dagar tills Richard (sthlms bästa tjejtränare) fyller X antal år ;D
29 dagar tills jag gör SAT-testet

DÅ VET NI DET!!


just det. Imorgon ska jag springa i gegga igen med alla göteborgarna som ska till Skottland. Per Skoog sms:ade nyss å sa att de skulle bli en bra träning. !! =D vad najs då


Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej, nu ligger den där jävla videon ute på bloggen. Åh, skjut mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />