Mary' Häääär kommmer Bryyyysseeeel,

Bagaget är har anlänt så nu kommer det bilder. Tar en snabbupplaga. Ni kommer få se resten så småningom. haha. Har inte tid att sitta här och underhålla er.. haha. jaja. Enjoy


frukosten var mums på hotellet

sen åkte vi och provsprang den då frysta banan. i bakgrunden ser ni en känd byggnad.. molekyl grej

Lenis var trött när vi satt och väntade

jag satte mina reklam lappar fett snett (rimmar) =P

köpte en fett snygg paljett klänning. inte så så snygg bild kanske.(gud vad vit jag är.. haha )

var ute på en promenad för lena var inte så trött. haha. där hoppade jag lite..

Lena hoppade lite också.. =)

en kort på lenis när hon springer FORT FORT FORT

posar med min nya frankrike tröja och lena i sin englands tröja. haha

coola junior killar.

lena hade en snorloska.. =P

senorski, sindre å lena på kanten.

söta lena och en random tysk som ska flytta till gbg

Sindre var glad.

Lena tyckte det var varmt i Belgien och köpte en glass.

Flyget var inställt och vi fick åka till copenhagen.. där fick vi ta ett nummer och vänta i typ 30 nummer där varje nummer tog fyra minuter var. SUUUUUUUCCKKK.

Vi fick matkuponger och åt feta hamburgaren... sen köpte sjökvist en tjej-latte =)

sen såg vi sjokvist på en reklam framför flygstolen... haha, fett coolt.

NEj nu orkar jag inte lägga in mera bilder.
Hejdå. puss (L)

Kommentarer
Postat av: Lenis

Haha bättre sammanfattning!:D vadå jag hade ju ingen snorloska jue!! grr

men det var FETT lite bilder på Miss Mary :(

pusspuss

2008-12-17 @ 11:15:25
Postat av: Micke

hur känd är en byggnad om man måste tala om att den är kämnd? :S (jag syftar på molekylgrejen ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />