FIA`Dela med dig av härligheten

Snyggingen av snyggingarna befann sig på Ica i kväll när vi var där och handlade. Olyckligtvis var han där tillsammans med sin tjej, en som gick på samma högstadie som mig..  Jag blev väldigt avundsjuk och lite smått irriterad, "hur har hon kunnat hitta en sådan snygging". Det är nästan som att det pågår ett osynligt maktspel när man träffar på gamla bekanta.. Titta vad jag har, lite i stilen som man körde när man var liten, " Jag har något som inte du har, la la la la la". Hmm! Idag var det hon som vann, jag stod där med mina träningskläder och gymrufsigt hår och betedde mig lika fjolligt som jag alltid gör när jag träffar en snygging. Jag blir alldeles fnittrig och vill synas och höras, mer än vanligt, därför pratar jag väldigt högt och gör saker för att han sa se mig. Men han tänkte nog något i stilen; vad är det där för jobbig tjej. 
 
Super mega fjortis utmärkelsen som jag fick på skivan måste alltså stämma ganska bra in på mig..


Fångad av en stormvind


Kommentarer
Postat av: M

hhahhhah....

2008-12-16 @ 09:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />