Emmy - snälla sommar kom fort!

Shit vilken morgon det blev.. Jag hade planerat att vara i sätrahallen vid 10.00 för att träna bana tillsammans med Täby men så blev det inte... Först så gick jag ut och skrapade rutorna på bilen så att mina fingrar var stelfrusna sedan så satte jag mig i förarsätet och vrider om nyckeln... men tror ni inte då att bilen vägrar starta? Jo batteriet är urladdat och jag som hade sett fram så mycket emot att få träna bana för det är den roligaste träningen av alla och så är det roligt att ha några att träna tillsammans med... sedan så går jag hem och kollar vad jag egentligen har på träningsprogrammet (banpasset skulle ersätta det egentligen) och då står det backe... Jag börjar typ gråta så förbannad var jag, jag HATAR backträning och jag HATAR kyla och tack vare bilen så skulle jag få träna det jag ogillar istället för det jag verkligen gillar... tillslut löste det sig så att jag fick skjuts av Göte till sätra, sen satt han och väntade på mig för att kunna skjutsa tillbaka mig.. det var verkligen jättesnällt! Jag var i sätra vid 11 och hann köra nästan en hel serie tillsammans med de andra, sen sprang jag en serie själv... Träningarna känns verkligen bra just nu - det är jättekul :D


Mary, Fia, Jag och Kalle gungar utanför huset på Tjörn förrförra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />