Emmy - musikkrig och en mindre bra dag

FY FAAAN! Är oerhört irriterad för tillfället... För det första så vaknade jag med världens ryggvärk och upptäckte dessutom att jag bara hade ett örhänge och så kunde jag inte hitta det andra bland alla täcken och kuddar... Sedan så sätter jag i ett par andra örhängen och cyklar iväg till skolan... Skolan går helt ok förutom att stiften till min penna tar slut, men det var iallafall en intressant föreläsning och så men sedan efter lunchen när jag ska anmäla mig till tentan så ser jag att jag saknar regristrering för den här kursen FAN så nu har jag mailat läraren så förhoppningsvis löser det sig... Sedan så när jag sätter mig ner för att skriva klart grupparbetet så upptäcker jag att jag har tappat ytterligare ett örhänge... FAN FAN FAN! Sedan så ringer jobbet och bad mig jobba då alla typ är sjuka... Så min lugna och lediga helg förvandlades till jobbhelg på en minut.. Men pengar tjänar jag - perfekt till julklapparna ;) Dessutom så skämtar jag inte när jag ramlade påväg hem från skolan, cyklen sladdade i en kurva... AJ AJ AJ....

Och som pricken över i:et så spelar min granne ASHÖG dunkadunka musik, det är dte första jag hör när jag kommer in i korridoren.. HATAR hans dunkadunkadunka musik... Lapparna har inte fungerat så nu gick jag och ringde på... men han öppnade inte... KONSTIGT!!! Så därför irriterad och barnslig som jag är så har jag satt på Melissa Horns cd-skiva för det är den typ av musik som jag kan tänka mig att en kille som älskar dunkadunka musik hatar! Och jag hade rätt, han höjde när jag satte på skivan... då höjde jag ytterligare... sen höjde han.. sen höjde jag... då höjde såklart han... nu är min stereo på max och jag har ont i mina öron.. men ge mig -det gör jag ALDRIG!!!!!!

Så.. nu har jag fått klaga av mig lite här som vanligt.. nu ska jag ut i snöstormen igen och ta mig till tåget som går snart...

Kommentarer
Postat av: M

hahha go em :O)

2008-12-12 @ 15:53:46
Postat av: Marianne

You go girl.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />