Mary'' AAAASKUUL (backspegeln, sidan, dödavinkeln, blinka)

Förut idag var jag ute och övningskörde på en väg. körde å körde å körde. Sen plötsligt slängde jag en blick åt vänster och såg då en liten hurtig tjej som var ute och sprang.
AHHH. DET DÄR SÅG UT SOM LOLLO, skrek jag medans Mamma flög upp i taket och var nära att dra åt handbromsen.
Jag svängde snabbt in på en parkering och inväntade den hurtiga tjejen.
Sen såg jag henne och det var Lollo. LOOOOLLLOOO skrek jag. (hon visste direkt att det var jag, för alla andra säger Louise utom jag, hehehe).
Lollo blev aasglad att se mig så hon fick skjuts över bron. =P (hurtigt va?)

Sen pratade vi om hur jvla grym trean kommer bli. Bästa året, LÄTT!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />