Mary'

NORDISKA MÄSTERSKAPEN I NORGE. HERE WE GO:


Sofia å Klara när vi spanar in arenan

uppvärmningshallen var insprängd i berget. Fett coolt.

Alltid lika söta Klara.

Påväg till prispallen efter 1500 m.

Sandra kramar om mig

Snygg medalj va? =)

Maskoten Oliver. Toksöt.

Lisa, Sara och Jossan =)

Stafettlaget på 4x100. Fett taggade =P

Dubbel på 800 m killar.

Jag å jossan. Fett snygga. ;)

Bussfärd till ett akvarium i Bergen. Fina berg.

Framme.

Sofia blev lite mosad mellan mig å Petra. heh


En säl.

En ful fisk.

En ful apa.

En , alltid lika posande, Emilia. Sweet.

De ser inte så fullt glada ut som jag gör.. hm

Emilia, Sofia å ett träd,

Söta tjejer.

En bad bild, på emilia, resten får ni snoka upp på facebook, typ.

800m:ers tjejerna =)

Min kära rumskamrat. Söt !! =D

Båda 4x400 m lagen vann. NAJS.

Mums med banan va?

På flygplatsen såg vi en massa kändisar. Bl a två från DH, ni vet hon med orange hårs dotter. Hon sitter där med en keps typ. Emilia fick agera objekt medan jag tog kort på annat.
Det finns massa andra bra bilder på facebook på dem. Ska tjuva dem sen så ni ska få se. hahaha.

Det kommer mer bilder nån annan gång. Nu ska äta äta äta äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />