Emmy ;D

Efter att Fanny hade berättat en rikigt rolig och peppande sak för mig igår kväll så känner jag mig inte lika ledsen längre. Besviken är jag fortfarande, jag hade så höga förväntningar inför JSM. Säsongen hade gått så bra och jag ville visa alla att jag var och räkna med, att jag förtjänade en medalj och en plats till NM. Men ibland går det bara inte, jag kände mig inte riktigt i form och tänkte alldeles för mycket! Men det är inte hela världen, det kommer fler sm och det kommer definitivt fler bra lopp!

Jag har liksom alla andra mina up's and down's som tur är så har jag mer up's än down's för tillfället och måste säga att jag mår väldigt bra just nu!

Idag blev jag väckt tidigt, närmare bestämt 06.40. Sedan kunde jag inte somna om!
Har mycket som jag vill göra idag, jag ska packa ner allting i rummet i flyttkartonger, ringa några samtal och fixa lite grejer.



Den här låten jättebra och den är även väldigt rolig om man lyssnar på texten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />