Mary: Talangshowen!

Den sög.
Höll för öronen i hälften av låtarna.
Sov hälften av låtarna.
Klappade omotiverat takten i hälften av låtarna.
Funderade på att ta upp min ipod i en låt.
Garvade när 7 grabbs dök upp på scen med nån minuts mellanrum i låten. De rappade en urtöntig påhittad låt. Mikael kom då fram till att det var hela släkten som stod på scen.
Gick på toa i en låt.

Tips!
Skaffa bra talanger till nästa år. Inte bara sånna som kan sjunga. Man kan faktist ha talang på andra saker. Typ springa. Om jag hade ställt upp och sprungit i 5 min på scen så hade jag lätt vunnit, så mycket sög dom.

Talangshowen är en grej på Rudbeck som liknar dem som går/gick på tv på fyran förut.


De hade behövt skruva ner ljudet lite. Ah, bara liiiiite.


Kommentarer
Postat av: stanislav

DET heter den, baserad på en bok utav stephen king.. Den går att ladda ner. Är sjukt bra faktiskt, grymt läskig

Postat av: MG

Hoppas jag kan leva upp till förväntningarna.

2008-04-02 @ 23:01:15
URL: http://vadpojkarvillha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />