Mary: Löpargymnasiet äger

På bilden:

Kille 1: - Så du springer åså då?
Mary: - Ja, jag går ju på Löpargymnasiet.
Kille 1: - Är du bra då?
Mary: - Klart jag är bra.
Kille 1: - Hur bra?
Mary: - Tjao, jag har aldrig vunnit SM men toppat statistiken. Sen har jag vart i och sprungit i Japan och på Finnkampen.
Kille 2, på andra sidan klassrummet: - Japan, pfuu.
Kille 1: - Najs.
Kille 2 på andra sidan klassrummet: - Fett tråkigt att springa långdistans.
Mary: - Medeldistans.
Kille 2: - Jag är också med på SM. Äger. (gör peace tecknet)
Mary: Jaha, wow, i vadå?
Kille 2: - schack.
Mary: Ja, du ser ju ut som en äkta schack spelare, not.
Vänder sig mot Kille 1 igen.
Mary: - Hur går det med din bild då? Blir han (läraren) nöjd?
Kille 1: - Ja, men det är så svårt..
Kille 2: - Han blir aldrig nöjd med nånting.
Mary: - Hur kommer du in i vårt samtal hela tiden när du sitter på andra sidan klassrummet?
Kille 2: - Eh, hehe.

Poppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />