Fia ;D

Igår kom mormor och farmor+ Göte över på middag. Det serverades grillat, mumsigt gott! Det var en trevlig kväll med massa snack om Portugalresan och deras resa till Mallorca + massa annat! Sedan tittade jag på klass 9a men sen började datorn att hacka så istället gick jag upp och svarade på brevet från Majzan.

Idag har jag tränat, nu ska jag plugga resten av söndagen. Jag har punktat ner grejer jag ska göra idag och jag ska verkligen se till att ha dem klara innan jag går och lägger mig!

- Jag ska läsa 20 sidor i religionsboken
- Läsa igenom Emmys religion+ svenskagrejs
- Plugga ikapp 4 sidor matte
- Välja hemuppgift i filosofin
- Fixa diagrammet till naturkunskapen
- Kolla igenom veckans planering
- Fixa en Portugalfilm
- Fixa projektredovisningen
- Mejla USA

Jag tror att det var allt så jag måste nog sätta igång nu men vi hörs säkert senare...
 
Vad ska ni göra för skojsigt idag då? PUSS

image3526
Jag och Emmy för 4 år sen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />