Fia ;D

ÄNTLIGEN! Blogg.se har hållt på och krånglat så det har inte gått att blogga..
Men nu är jag ju i skolan och här har jag inga bilder så de får vi lägga upp ikväll istället.

Vi kom hem igår, resan var seg!! Vi klev upp halv tre på natten och kom till arlanda tre på eftermiddagen. Vi reste i tolv timmar! Alla var jättetrött, några hade bara sovit tre timmar andra fem. Vissa kunde somna på flyget medan andra satt och såg på film och slappade. Det blev en tidig kväll för alla igår på löp och det var såå himla skönt att få sova i sin egna säng igen. Ingen platt kudde, ingen hård säng full med sandstrand. NICE!

Idag ska vi göra någon enkät i skolan sen ska jag och Emmy åka hem till familjen! Har saknat dem jättemycket så det ska bli roligt att träffa dem igen! 

Idag har både jag och Emmy på oss gult, ingen av oss tänkte på det imorse, men när vi kom till skolan satte jag fort på mig en kofta över. Haha! Det går ju inte att gå likadant klädda ;) DAH!

Jag har lite ont i halsen så det blir ingen träning för mig idag men imorgon är jag nog redo att köra på igen!

Nu ska jag tillbaka till naturkunskapen, vi hörs senare darlings PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />