Mary ;D

LIDINGÖLOPPET!

Ahhhh, jag och twinsen gick upp halv sju för att äta frukost och kvart över sju satt vi på bussen. Väl på Lidingö hämtade vi nummerlappar och jag köpte ett par shorts i addidas shoppen, eller vad det är. GÖÖÖRBILLIGT DÄR! Sen värmde vi upp, hälsade på massa morgonpigga löpare och körde uppvärming med tanterna.
   Sen kom starten, jag var inte alls beredd utan stod å tänkte på annat. Hamnade lite längre bak och fick brottas med nån galning som ville att alla skulle ligga platta på marken typ. Jag var halvägsnere och slog till några jag med innan jag kämpade mig fram till Sofia Öberg. Så vi hade sällskap hela vägen till mål. Försökte tillochmed få igång ett snack. Men tjejen vart ju inne i sin egen värld innan jag fick kontakt. ;) Haha, vi följföljde iaf det jag sa..

Efter prisutdelning ( ännu en väska (!), jag döör, jag vill ha kläder som förra året) besökte vi addias shoppen igen (Jag, Natta och Twinsen), då köpte jag två tröjor. Sen drog vi hem..
Twinsen kom 6:a och 20:a ;)


image1900
Om ni kollar till höger på bilden ser ni Adam i geting-linne. =)

Kommentarer
Postat av: yoolanda

GRATTIS! :D<3

2007-09-29 @ 22:30:57
Postat av: fina

haha, jaa det tog ju sin lilla tid att förstå vad du försökte säga... efterlöpningen med m70 var ingen höjdare - vi var ute och promenerade med en 77årig gubbe som gick hela loppet, inkl paus BARA var 100e meter, i TRE TIMMAR! det är 18 min på 1 km det... dessutom började det regna efter hälften. lisa larsen sprang milen idag i tjejloppet. hurtigt.

2007-09-30 @ 15:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />