Mary ;D

Snart kommer Kalleman. Han ska sov över här. Har bestämt att vi ska kolla på Day after tomorrow som, typ, är min favorit film. Ska se till så Kalle gör ett blogginlägg med. Det är han bra på. Mahah..

Har städat min låda i köket som svämmade över av tidningsutklipp på mig ;) (+ en del del massa andra onödiga-viktigapapper.) Sen har jag städat mitt skrivbord. Har ett stort ett, så där lägger jag alltid allting. Så gör jag på löp med.. Sen har jag sorterat i pärmar och lådor och askar och bokhyllor och gaderober. När precis kände mig klar kom Pappa in och frågade var det var jag hade städat. Suck, hatar att städa på ställen som inte synns, men det blir alltid bättre efter det.

Ska köra min bloggrunda nu. See you later! =D

image1881



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />