Mary ;D

Såhär ser det alltid ut när jag kommer hem. Man ska göra tusen miljoner grejer och hinna träffa massa folk samtidigt som man ska plugga inför prov och kolla på tv. But, I like it! =)

I veckan fyllde min brorson Kalle 6 år. Så idag hade han "vuxenkalas". Där träffade jag min "Portugal-polare" Emma, som jag var med i Portugal förra sommaren. Vi kom på att vi har inte setts sen dess, fast vi har snackat om att ses så många gånger. Det var iaf superskoj och vi snackade gamla och nya minnen. =)
  Ska förhoppningsvis ses på söndag igen!

Nu ska jag sova. Tror jag håller på att bli sjuk, knack knack ta i trä (Legernes har lärt mig att man måste knacka i något plant trä, typ bord). Jag lever på förkylningsdämpade grejer just nu. Suck.

image1878
Den 10 oktober ska jag och Lollo på Gwen Stefani. Samma helg är det chokladfestivalen i Stockholm. Vi gick på den förra året så vi har planerat in samma besök i år med. Gud i himlen va gott det va! Saknar Lollo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />