Mary ;D

Jag tog upp frukosten till datorn istället. Datanörd! ;) Men kände inte för att vara social idag så jag bloggar istället.

I veckan har jag flytt löp av olika anledningar. Kanske var det inte så bra gjort av mig men de kändes rätt då. Ibland så avskyr man faktist Löpet och önskar man bodde hemma, där man kan gömma sig för problem mycket lättare än här. För här knackar det på dörren stup i kvarten. Ständig trafik. Alla vet, typ, vad alla gör och var alla är.Hemma kan man gå under jorden och bara föräldrana vet var man är. Gå under jorden var precis det jag ville göra i veckan. Hoppa över en vecka sisådär. Men det fick blandade känslor. Allt kommer la svalna så småningom. Hårt att säga, men jag tror alla vet att drama är det bästa jag vet!!

image1871


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />