Mary ;D

Åhoj!

Tog sov morgon idag. Behöde det kände jag. Sov 9 timmar. Det var typ på sommarlovet jag gjorde det senast. 7 timmar brukar vara min dagliga sömn på löp. Men jag lever ju ändå. =)

Igår var jag hemma hos Sanna. Det var jättemysigt. Hon är så himla rolig. Hon fick ont i halsen för att hon pratade så mycket. haha! Hon går på min kinesiska så det är inte Mustis ;P

Skrev nyss i Facebook-groupen (Löpargymnasiet & Hangarounds) om våran fiemma-blogg. Undra om vi får ännu mer besökare nu. Vi vet att det finns miljoner där ute som är nyfikna på vad som händer på löp. Men ni kanske bara har svårt att hitta hit? ;)

Let´s eat frukost med vår stora platt-tv som sitter på varje våning. Yeaah. ;)

image1870

Bara tolv? Skönt! Då kan vi ta "kvällsfika" nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />