Mary ;D

Har precis nu landat här hemma i vår stora vita funkis villa =)
  Ska plugga effektivt i en halv timma innan alla gäster kommer. Vi ska äta tacos som mamma håller på att laga. Mums! Tävlingarna gick toppen idag med. Massa dubbelsegrar. Vi vann ungdomsfinnkampen på både tjej och kill sidan. YEAH! För dom stora vet jag inte hur det går.. för jag gick efter 800 m.

Lovisa springa 4x400 m stafett tjugo i sex. Håll tummarna för henne! Spelar ingen roll om de förlorar för vi har ändå vunnit.

ÅHH, jag fick en present av de svenska landslaget. Kan ni gissa var det var? hihi

Hörs i natt om jag orkar blogga då, kommer fram vid halv ett. Puss på er alla!

image1747
Emmys favorit! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />