Mary ;D

Godagens!

Har precis packat klart mina väskor och skyndat ner till receptionen för att blogga. Snart ska vi gå till Ullevi för att se på dagens tävlingar. Jag kommer dessvärre inte att se klart på hela Finnkampen för att jag ska hem och fira min födelsedag med släkt, familj och vänner. Och öppna paket såklart! Sen tar jag tåget vid nio upp till Stockholm igen. Måste hinna med en pluggstund med för jag har biologiprov imorgon. Snyft. Men tågresan kommer nog bli toppen, dels för att jag ska sitta med Legis och dels för att typ alla andra stockholmare åker med detta tåg. PARTY! ;)

Har tagit en del bilder som jag ska hinna lägga upp nästa vecka. =)

HELST SJUKT ATT DET ÄR MIN FÖDELSEDAG IDAG! haha

(Vill tacka Olivia och Klara för den fina "tårtan" vid frukosten. Vill även tacka Lovisa för att hon inte startade en allsång vid frukosten. Och tack för alla grattis-sms och samtal.)

Saknar Emmy och Fia! Dom har massa att berätta och det har jag med. LOVE, LOVE, LOVE THEM!

Kommentarer
Postat av: emma jansson

GRATTIS mary :D:D

2007-09-09 @ 12:16:30
Postat av: Anonym

Grattis Mary!!! :D

2007-09-09 @ 18:23:12
Postat av: yolanda

grattis! :D
<33

Postat av: Anna

Grattis mary :):):.. hoppas du får en bra dag :)

2007-09-09 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />