Mary ;D

Hej hopp!

Nu har jag äntligen fått tag på en dator här på Scandic Opalen i Göteborg. ;P

Det var toppen att springa idag, kändes superskönt! Har inte alls varit taggad i veckan ju, även fast det har gått bra på träningarna. Nu är det bara Skol-SM och Lidingöloppet kvar. Sen hoppas jag på en veckas vila =D
 
Det gick bra för Legernes med. Han kom tvåa på 2000 m hinder (dubbelseger). Tyvär räknades inte perset för att de hade en vattengrav för lite. Klant funktionärer! (De va toppen annars asså.) Men grabben vart nöjd ändå. thihi

Jag, Klara (Klara-klarar-allt), Olivia och Maria var nyss och köpte godis. Vi är ju klara med våra tävlingar och behöver nu inte tänka på sömn och mat. Åååh, vad jag längtar till frukosten. Ska äta en jätteonyttig frukost. Allt som jag inte kunde äta imorse, bl a pannkakor, bullar, sockerflingor, te..

Har även skrivit tre atograger idag. Fikat med Lollo och hennes syrra. Snackat med massa folk så jag nästan har tappat rösten (- man måste ju typ skrika hela tiden). Träffat Lillis, Klasse och Gunnar(sson) också, de satt på VIP-läktaren. Snyltare. haha.

Nä, nu ska jag och Emma (min rumskamrat) glida till diskot, yeeahh!

IMÅN FYLLER JAG ÅR! =D


image1631
Marie, Angelica, Mary, Lovisa och Frida. (från stafett-SM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />