Mary ;D

Yooo,

nu sitter jag här igen och klockan tickar iväg. Men nästa vecka lovar jag att det ska bli min seriösaste vecka på löp! Ska lägga mig i tid och äta regelbundet och bra! =) Så jag är fit-for-fight för min födelsedag (och finnkampen ;) ).  Legernes var precis uppe och avslöjade att han hade gått och lagt sig för en timma sen. Men kom tyvärr på att hade glömt att mejla iväg ett papper. Så där pajades han seriösa kväll. thöhö.

Idag har jag vart på stan och shoppat med Sanna och Mickan. Vi gick nästan 1 mil (jag har stegräknare på min mobil och den visade det!!). Det var himlans trevligt. Resten av dagen har jag glidit runt i min St Erikslopps-tröja. Yeah.


Godnatt från mig (och Emmy- som har fått fnatt och är uppe vid den här tiden!)

image1505

Smakprov från Kittelfjäll. Tänkte lägga upp bilder och berätta mer om allt som hände där imorgon, förhoppningsvis ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />