gMary ;D

Lyssnade på den här låten på båda mattelektionerna idag. Har dubbelblock i matte C. Här kan ni lyssna på låten samtidigt som ni sjunger med här nedan ;)

Det här är sjuka dagar känner jag mig ju inte så frisk
Det är dig som alla jagar och vi tar en liten risk
Å jag kan inte sova och får inte benen att stå still
Det är svårt att leva när man vet vart hjärtat vill
Men jag kan vara nöjd och sluta se allt så svart
Å jag kan glädjas åt det lilla och kommer ingen vart
man skulle njuta av att sola och gå i skog och mark
eller vaka över vattnet picassos park

Det är synd att du är så söt, det är synd att du är så söt
Det är synd att du är så söt, det är synd att du är så söt
Det är så synd att hjärtat är förfört
det slår som en feber som allt vore kört
vilken otur att hjärtat är försört

Men nu så har du fastnat långt där inom mig
å jag behöver bränsle så som kyssar ifrån dig
men hur raderas kärlek i en dålig konjuktur
det här är sjuka dagarå det finns en enda kur
det är ju du som mig kan hela men du ger mig också men
med ditt hår som är av gyld och med din hur så vackert len
jag kan då inte hjälpa att du ler som venus själv
Varför är det jag som sitter ensam ikväll?

Det är synd att du är så söt, det är synd att du är så söt
Det är synd att du är så söt, det är synd att du är så söt
Det är så synd att hjärtat är förfört
det slår som en feber som allt vore kört
vilken otur att hjärtat är försört


LOVELY! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />