Fia ;D

Nu har jag precis plattat håret på Klas som tydligen har fastnat för sin nya platta frisyr ;) Han är så söt så!

Idag har jag pluggat och efter middagen åkte vi till Karlberg och fikade med Linda. Det har blivit mycket fika nu på sista tiden  men det gör inget för jag älskar att fika. Det är jättemysigt att bara sitta och dricka te och snacka och snacka och snacka! I love it!

Dagens kommentar: " Jag vaknade inatt och visste vart jag var någonstans"
Mohaha kan tolkas helt fel men det hon menade var att hon började vänja sig vid sin nya lägenhet!

Nu ska jag och Emmy och Elina fixa med våran hemlis, vad det är  vi ska göra får ni höra om imorgon! :) Jag älskar överraskningar. Pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />