Fia ;D

Heej förlåt för våran dåliga uppdatering men vårat internet på löp fungerar inte. Men nu kom favoritKlas och då kunde jag låna hans internetdosa ;)

Vandringen gick bra, vi gick och gick och gick! Vi var ute i tre timmar och gick ca 2 mil. SHIT! Lärde känna Johanna och Jennifer. Två mycket trevliga tjejer :) Sen samlade vi ätliga växter, eller vätliga växter som jag sa hela tiden.
Det var en lärorik och intressant promenad. Vi kom fram till en väg och såg IKEA då skämtade Jennifer och sa att vi kanske var i Barkarby. Och tror ni inte vi var där då? Haha vi hade gått till Barkarby, det är ju aslångt dit! Vi gick alltså väldigt långt! Men det var fint väder och trevlig miljö, man kan inte klaga. Men vad trött jag blev efteråt!
Guud jag var helt död och hade ont i rumpan och vaderna... Haha!

Idag har jag bara varit på löp och pluggat psykologi. Jag kom hem från promenaden och duschade, sen satte på mig myspyskläder och sen har jag bara slappat genom hela dagen. M ringde och frågade om vi kunde träffas men jag orkade inte ta mig in till stan och sen kände jag att jag var tvungen att plugga ;D Haha ska nog träffas imorgon, får se, ska ringa M sen! Nu ska jag lämna Olivers rum och gå runt och kika vad alla andra gör för skojsigt! Förhoppningsvis fungerar internet imorgon och då kan ni få massa uppdatering.

Observationer
X och X har tillbringat helgen tillsammans och det verkar ha haft en underbart rolig helg. X gånger massa X körde beermile på sollentunavallen och enligt rykten gick det hett till. X har haft en lugn helg hemma men X har ändå fått massa samtal från sin beundrare. X har tagit det lugnt ihelgen och bearbetat förra veckans händelser.
Ja det var minns sagt en händelserik vecka och förhoppningvis blir följande lika rolig, det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Micke

najsnajs! =) men de där med observationerna... man fattar inte när ni byter person... de borde vara en blank rad emellan =)

2007-09-25 @ 12:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />