Fia ;D

Hallå! Förlåt för mitt deprimerande inlägg igår det var inte meningen men kände för att skriva av mig. Jag misstolkade en grej igår och sen var jag jättetrött så det var därför jag kände som jag gjorde.
Det är just detta som kan uppstå när man lär in och tolkar fel, signalinlärningens problem. Eller jag vet inte ;) Haha har psykologiplugg framför mig i helgen och jag kände att jag kunde få en in kommentar om det i mitt inlägg på ett bra sätt! Inte illa va? Kör på det säger väl ni för ni vet väl inget om psykologi ;)

Nu är jag glad igen så ni behöver inte sitta hemma och tänka mig på längre. Jättesnällt för rosorna som stod utanför min dörr imorse, jättesnällt för planet som åkte utanför mitt hus med banderollen: Du är bäst fia, jättesnällt för alla tusentals kort som skickades över natten som jag fick imorse, jättesnällt för alla peppningssms, jättesnällt att ni orkar läsa mina dumma påhitt som jag får ibland :) Haha jag är knäpp jag vet!

image1836
Ser ni vad glad jag är! Haha värsta fakesmilet ;)

Kommentarer
Postat av: Majzaaan

Sa jag inte att det var ett missförstånd?va?va?va? :D

2007-09-22 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />