Fia ;D

Läste precis Alex Schulmans krönika i Punkt SE och den var lika klockren som vanligt! Idag handlade den om modebloggar och fjortissnack. Han vart riktigt irriterad på tjejer som skrev " jag måste bara ha den" om en viss tröja eller något annat klädesplagg. Han menade att man inte måste ha kläder, något man måste är tex att äta, sova och dricka vatten. Haha jag blir alltid lika glad när jag har läst hans krönikor för han skriver så underbart bra! Många tycker att han uttrycker sig väldigt illa ibland men vafan han är ju bara sig själv. Det är coolt att vara annorlunda! Jag kommer i alla fall fortsätta läsa hans krönikor och blogginlägg :)
Vad tycker ni om hans skrivande?

image1873

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />