Fia ;D

Godkväll! Kom precis upp från ettan, har varit och hjälpt till med disken som blev kvar efter kalaset :) Vi käkade glass och dansade det var mycket trevligt :) Haha! Kändes lite muppigt och stå och dansa i källaren men vafan det var skojigare än att plugga ;) Nu käkar jag yoghurt och kollar min mail. Jag kom på att jag inte har skickat iväg bilderna till Carro än,men det får jag ta en annan dag! Imorgon ska jag iväg till Thomas och kolla min fot och innan det ska jag träna kula och spjut ;D För i helgen gäller det!

Observationer
"Känn en doft av kärleken, den sveper tyst förbi"  R och N tycks ha roligt tillsammans. Vi får se hur långt det går och om det kanske blir dom två. Den som lever får se! M kom hem jättesent igår och då gick hon in till rummet mittemot. D fick ett oväntat kvällsbesök igår kväll, vilket ledde till roliga berättelser idag på 10 rasten i skolan.

Nu ska jag sovasovasova! Pusspuss
image1751

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />