Fia ;D

Hallå hallå! Satte mig vid datorn för att skriva klart samhällen som jag var för slö för att göra förra veckan. Jag gör verkligen allt i sista minuten! Aaah! Men jag hittade andra grejer att göra som var mycket roligare som tex. att blogga och lägga in nyare låtar på min mobil och ipod.
Så nu ligger jag risigt till för jag måste göra klart samhällen innan fem, för då ska jag hinna se på en film som vi har spelat in ;D Haha!

Mary varför måste du komma hem så sent för? Vill ju ha snackis ikväll men vi får ta det imorgon istället! :)

Nu ska jag bara svara på Carrobarros mail och skicka lite bilder till henne, som jag egentligen skulle ha gjort för läänge sen ;) Som sagt jag gör allting i sista minuten, eller försent! 
Föresten, Richard, jag har inte glömt träningsdagboken för Aug! Jag håller på och finputsar den ;P Haha jag är så otroligt lat!
image1746
Jag känner mig som finskan i vattnet, hjääälp ;) Jag ger upp och erkänner: jag är lat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />