Fia ;D

Hej! Nu är jag och Majzan hemma, för jag skulle hämta kläder som jag ska ha på mig ikväll :)
Nu tittade vi igenom bilderna från helgen och då passade jag även på att skriva ett litet inlägg. Nu sitter Majzan med Åffi i famnen och får massa pussar ;) Haha! Det kanske hon får ikväll också, men inte av en hund ;P
Förhoppningsvis får jag också massa pussar ;) Haha nej det där var ett skämt så att ni vuxna, föräldrar, äldre kusiner, tränare som läser bloggen förstår det!

Igår var jag, Mary och Mickepickepö på Kista och shoppade. Jag och Mary köpte en fin stor killtröja på Hm som man kan ha till legging sen köpte Mary en jacka också! Sen köpte vi glass och sprang till bussen, som vanligt!
Nej nu ska vi kila och fixa lunch och kanske sjunga lite singstar. Pusspusspuss

image1585
Gungtajm på Tjörn ;)

Kommentarer
Postat av: Kusin Mallan

Haha, klart att du ska pussas lite! Men bara lite!!
Hoppas ni har det toppenkul ikväll/natt!
Och det vore ju skoj om ni är hemma imorgon när vi kommer för att uppvakta er mamma/min moster!!
kram

2007-09-07 @ 23:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />