Fia ;D

Neeej nu är jag så jäääävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag tar snart sönder tangentbordet för att jag skriver så hårt!! Nu kommer jag skriva ett inlägg dirket efter det andra men grejen var att jag itne han skicka iväg det för min telefon ringde. Erik ringde äntligen och då tänkte jag att han ringde för att bekräfta att vi har fått lokalen som vi har ringt om sen i sommras.
Nej då möter jag en " jag är ledsen men den vart bokad idag" IDAG??? Det var fan då vi bokade den, eller man kan ju säga att vi bokade den i måndags då vi ringde dig och då du sa att vi kunde komma in på onsdag och lämna in pengarna! FYFAN för dig! Jag skrek åt honom sen blev jag så jävla förbannad att jag gav luren till Fransson och han snackade på som faan och förklarade som det var och att vi var först. Erik har gjort fel och han insåg  nog det då Fransson berättade exakt hur de hade planerat! Jag ska fan ner och slå på boxningssäcken för jag får fan damp! Han är ju helt oootrolig! Vi ska ha Cafe Umbra för det var vi som bokade den i måndags och vi skulle bara lämna pengarna idag! FYFAN vad stört allting är! Vi har snackat  lite och om han inte fixar detta nu eftersom det är han som har gjort fel så ska vi tamefan ringa till Aftonbladet och Expressen och berätta hur stöörd han är!
image1580
Det här handlar inte om pengar utan makt! vi har rätt och han har fel punkt!

Kommentarer
Postat av: matte

I am a richboy!!! det blir kul den 16:e maj..*lol*

2007-09-06 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />