Fia ;D

Hallå! Kom precis tillbaka från skolan, väldigt nice! Det har varit en seg dag för jag hade svenska b sista lektionen. Jag säger det igen: våran lärare är verkligen superduper tråkig och bitchig. Hon är värsta kaxig och typ småretar en ifall man säger fel! Aaah jag får damp! Första lektionen var religion men det tycker jag är ganska intressant faktiskt!

Jag mötte inte honom idag heller, jag vet att han har sen lunch men jag ser honom aldrig!

Idag hade killarna sin nollning. Det var också "dagens outfit" som gällde för dem och de fick ta på sig tjejtröjor och tajts. Men det var inte alla som vågade gå i skolan med dom. Killarna döljde dom med tjocktröjor och jackor ,så det var lite fult, så  nu kommer dom dom få igen för det. Inte från mig utan av killarna för vi tjejer skötte tjejernas nollning och dom skötte sig jättebra genom att ha på sig kläderna hela dagen. Eller undantag Sanna och Mickan som vi ska fundera ut något skojsit till! Moahaha :D Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />