Emmy "Skratt på fullt allvar"

Myskväll framför teven, mumsade på violglass, chokladglass och godis.
Jag försökte känna skillnaden i smak mellan center och plopp, men jag kunde inte känna någon skillnad!!! Vad är skillnanden? Dom smakar ju likadant, är uppbyggda på samma sätt och de ser ut likadant. Vad är då skillanden, den enda skillnaden jag kan komma på är att de heter olika, men vad är det för mening med det?

Den som kommer på skillnaden får gärna skriva ner den i en kommentar...



Min kära lillesyster håller på med en Fiemmavideo, håll ögon och öron öppna så kommer den inom kort tid att vara klar för beskådning ;) Ha det bra alla kära läsare Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Olika förpackningar !

Postat av: Majzan

Varje gång du rycker av en bit av den en chokladen så låter det "plopp"...

2007-09-24 @ 10:54:35
URL: http://dennamajzan.blogg.se
Postat av: Johanna

Har också funderat på det där och jag och min kompis kom fram till att centern har lite trögare konsistans på kolageggan i mitten, plopp är alltså lite rinnigare!! HAHA! ;);P

2007-09-25 @ 12:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />