Emmy ;D

Första körletionen är avklarad. Jag har varit nervös hela dagen, och var nervös hela lektionen också. Trafikskoleläraren visste ju inte vad jag kunde och vad jag inte kunde så han lät mig göra små tester på tex backning, krypkörning, parkering och lite allt möjligt. Jag är rätt så nöjd med lektionen, lärde mig en hel del saker som jag ska tänka på. Men jag känner att nu dröjer dte nog ett tag innan jag tar nästa lektion, ska nog köra lite mer hemma i trafiken och lämna parkeringen. För jag är redo för trafiken, men jag tror inte på det själv!
Jag tror alldeles för lite på mig själv, och det gäller hela tiden. Jag måste tro på mig själv! Dags att faktiskt börja läsa självkänsla nu boken av Mia Törnblom. jag har börjat läsa den ett par ggr men det har liksom aldrig blivit av att jag verkligen har jobbat med boken! Ska ta tag i det nu, behöver det. Alla behöver nog jobba med sin självkänsla!!

Saknar resten av familjen jättemycket nu, var ju inte hemma i helgen så jag har inte trätfat dem på typ två veckor snart!! Vill heeeem :)

Nu ska jag plugga psykologi, har prov på måndag :) Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: M

Puss på dig...vi saknar dig med :O)

2007-09-19 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />