Emmy ;D

Gokväll. Kom hem för typ en halvtimme sen, jag och Mary har varit i Karlberg på ett café och pluggat som satan. Vi har varit jätteduktiga, och det känns värsta skönt. Jag kom in i värsta "flowet" och sammanfattade ett helt kapitel i psykologin (har bara tre kvar typ). Så det är något som jag verkligen ska göra om igen, för det är bra för mig. Jag brukar alltid hitta undanflykter för att inte plugga, typ städa och tvätta för det är ju "bra saker som ändå måste göras". Så nu när jag var på cafét så fanns det inget annat att göra förutom att plugga. Så vi köpte en stor kopp té,  ockuperade en varsin soffa och tog så mycket plats som möjligt för att ingen skulle sätta sig bredvid oss haha och sedan pluggade vi i över två timmar ;)

Imorgon har jag min första körlektion, är väldigt nervööös :S Men jag hoppas att det kommer gå bra, trafikläraren lägger ju det säkert på min nivå, hoppas jag haha ;)

image1837

Jag och Tessie


Nu är det nattinatti, ska lägga mig och läsa i mina nya tidningar som Fia tog med sig. Åh det är så roligt att läsa massa nya tidningar haha ;) Sov gott och dröm sött Puss <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Avis på ditt duktiga jag!!!
Fina ungar ;)

2007-09-19 @ 07:44:42
Postat av: matte

vad kul med körlektionen..lycka till!!

2007-09-19 @ 08:48:51
Postat av: Mum

Hur gick det med körlektionen?

2007-09-19 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />