Emmy ;D

Ska snart ta tag i läxorna... Men först...
...ville jag beklaga mig lite över min nya väska. Jag åkte och bytte den igår för att det var fel på dragkedjan i innerfickan. Och idag när jag slutade min sista lektion så upptäckte jag att det var fel även på denna väskan. Men nu var det den stora dragkedjan som var trasig. Åh så himla irriterande så jag åkte tillbaka och fick tillbaka mina pengar. Det var väldigt synd för det var faktiskt en väldigt fin väska, men när man betalar ganska mycket pengar så förväntar man sig kvalite ;)
... men sedan så ville jag också berätta något positivt för att lätta upp stämningen lite. För lite av de pengaarna som jag fick tillbaka så köpte jag två nya nagellack :D Ett rött med glitter och ett lila, jag ska nog faktiskt gå och prova dem nu. Eller nehepp Emmy du måste plugga först! Sen får du måla naglarna ;)

Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: M

Hann du fota väskan då? Vad tråkigt, att den andra var trasig med.. :O(

2007-09-12 @ 23:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />