Emmy ;D

Jag säger bara suck! Jag köpte en jättefin väska idag på åhlens. Nu när jag kom hem så visade det sig att väskans dragkedja till innerfacket är trasigt, så jag ska åkte tillbaka efter träningen för att byta den. Jag hoppas att det är öppet till klockan 6 (eller det brukar väll vara öppet längre?) Jobbigt men inte mycket att göra! Kan iallafall säga att väskan är värd allt kämpande ;) (Bilder kanske kommer senare)

Jag har inte haft en enda lektion idag det var sköönt! Så inatt så har jag sovit  jag över hos favoritlinda :) Det var trevligt, förutom när vi blev väckta halv nio av att hennes granne försökte borra i en betongvägg (haaaaalllå hur schysst är det på en skala! )

Nu ska jag till rummet och byta om, ska nämligen, trots att jag har viloveckan, iväg till vallen och träna spjut och kula. För jag ska ju, tro det eller ej, tävla i dessa grenar på skol-sm i helgen!

Ha det bra och håll tummarna för mig att väskbytet går bra! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />