Mary ;D

Today;
- lärt små barn hoppa höjdhopp
- cyklat 14 km
- gjort chokladbollar med nutella
- köpt en tidning med en bild på mig i
- ätit pepparkaksdeg
- kollat in den nyrenoverade H&M
- åkt buss
- tittat på en film med Angelina

Tomorrow;
- lära små barn stöta kula
- åka buss
- köpa jacka
- träffa Karin ("nya" löparstjärnan ;))
- springa intervaller
- fixa ica kort

Puss på er alla.

image2201

Ibland brukar Tessan kika in i mitt rum. Hon kikar sådär försiktigt och när hon ser mig gör hon V-tecknet ;) Men hon är alltid välkommen in till mitt ständiga pluggiga rum. Även fast hon oftast bara vill låna en tidning brukar hon ge gentjänster tillbaka. <3
(ni som uppmärksammade foten t h i bild kan jag bara säga "fråga inte ens")

mahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />