Mary ;D

Ooohhh Godmorgon SUNSHINE!

Är uppe med tuppen för att underhålla barnen i friidrottsskolan tillsammans med Mathias, Anton och Marie. Det kommer bli en suuuperkul vecka där jag förhoppningsvis byter tillbaka till min gamla underbara dialekt, göteborgska. Idag har vi gått upp en timma tidigare för att verkligen kunna känna stämningen mellan varandra innan barnen kommer. Vi tänker satsa på harmoni och värme. Dagens fråga, som egentligen har ett självklart svar, är: Hade IFK Göteborg bara tur i sina matcher eller är de helt enkelt bäst i Sverige på att spela fotboll?
Svar: De är så jävla bra på att spela fotboll, wowow.

Nu ska jag springa till bussen och glatt hälsa godmorgon på stockholmska till busschauffören.

See yaaa.


Kommentarer
Postat av: Sanna

efter som jag bor närmare 08 laget Djurgården, och är en trogen difare så måste jag säga att gbg bara hade tur !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />