Mary ;D

Hej hopp såhär på kvällskvisten.

Har gjort så mycket och ingenting alls så att jag inte har haft tid att ens titta på en dator idag ;)

I helgen har jag iaf städat. Har städat överallt utom i mitt eget rum. Typiskt. Har städat cykelparkeringen (allt står dynamiskt), tvättrummet (har fyllt en kasse med "skit" där alla får plocka), datarummet (hittade Mattes viktiga borttappde pärmar, ni skulle bara se hur glad han blev) och styrkan.
  Styrkan var nog det bästa. Vill tacka David, Frasse och Matte för att det blev så himlans fint. Vi möblerade om och lyfte bort en maskin, en cykel och en bänk. Wowowow vad mycket plats det blev för alla våra bollövningar. Nu slipper vi ligga på varandra när vi gör situps. haha. Hoppas bara tränarna gillar det lika mycket som oss. Det får vi se imån. Thihi.

(Förhoppningsvis lägger jag in bilderna från helgen imorgon.)

Dagen bästa:
Em och Fi hade med sig två kassar med kläder från deras mormor! Supersött!

Dagens sämsta:
Har matteprov imån, men varken mattegeniet Adam eller mattebegåvningen/skådisen M.Westh vill hjälpa mig med några kluriga tal. A: Försent att plugga kvällen innan, Mary. MW: Gå å lägg dig, Mary. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />