Mary ;D

Hej hopp!

Filmen igår var superrolig! Alla i biosalongen skrattade typ hela tiden. Ni måste bara se den!
  Sara, som satt bredvid mig, flyttade eftersom hon inte såg någonting på grund av killen framför som prompt skulle sitta helt rakryggad så att hela huvudet var ovanför stolen. Jag (och Majzan) fick iaf då två stolar att breda ut oss på. Jag som har lite svårt att sitta still bytte ställning i stolen hela tiden. Förstår mig inte på folk som sitter som pinnar en hel film. Jag tycker att det är skönast att ta av sig skorna och mysa ihop sig som en boll, sen luta sig mot grannen, sträcka ut benen på stolen framför, nästan ligga ner på stolen bredvid, luta mig framåt och hänga på knäna. Ja ni ser, man kan sitta hur som helst på bio ;)

Hur som helst, idag ska vi på cykelutflykt till Barkaby och kolla på massa outlet affärer. wowowo! Och jag som har shoppingförbud, hur ska detta gå? ;)

Pusselipuss.

image2090

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />