Mary ;D

Tänker nu berätta om Bregott-fabrikens nya reklam.

Först en textad veriation (med tolkning.)
"Jag äter gräs, idisslar och mjölkar.
Jag äter gräs, idisslar och mjölkar. (Jag har inget liv och ingen variation i mitt no-life)
Undra vad det blir mer av mjölken?
Bäst jag betar på." (Jag får absolut inte tänka i de banorna, jag är född till att beta)

Hej hjärntvättade ko.

HÄR kan ni se filmen själva. Scrolla åt sidan till näst sista filmen 2007, "så gör kor".

Enjoy och sänd en tanke på kossorna, så som du alltid sänder tankar till barnen i Afrika då du inte äter upp din mat.

image1999
Nån slags variation verkar de ju ha eftersom de får hoppa bungyjump. Yeahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />