Fia ;D

Idag var det några som började ropa och låta väldigt mycket på tåget. Jag som hade ipoden på hörde till och med, så jag vände mig om och fick se ett par stå och stojja. Jag tog ur ena hörluren för att höra vad som hände, och dom hade missat att kliva av en station och var helt desperata och försökte sparka upp dörren och trycka. 
   Men när tåget sedan sakta började röra sig framåt igen så frågade de ifall det var okej om de drog i handbromsen. Men hallå?
Vänta lite här bara för att dom två hade missat att kliva av så kan dom väl inte dra i nödbromsen så alla andra på tåget kommer försent! Som tur var drog dom aldrig i handbromsen och tåget åkte vidare. Det är ju bara att åka en station till och ta tåget tillbaka.  Men tror ni dom gjorde det? Nej dom fortsatte långt, långt! Var inte dom desperata i att få komma av i Karlberg? Hmm, konstigt var det i alla fall!

Nu är vi på löp igen och ska köra cykel, armpendling och rodd ;) Yeah!
Jag har fått ont i min fot igen :S Inte lika yeah!

189563-2164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />