Fia ;D

Hallå! Kom precis hem från jobbet. Nu ska jag och Emmy ner och köra styrka. Vi hoppade av vid löp eftersom det ändå var på vägen och tänkte köra styrka här, smart va ;)
För här finns ändå massa skivstänger och annat bra och ha!

En snubbes konversation på bussen
Tjena Gubben, nej det har jag inte.
Började du jobba klockan tio, gubben?
Jag är på väg till sollentuna ser du.
men gubben när slutar du?
Men gubben vi gör så här att du ringer då,
så ses vi sen gubben,låter det bra GUBBEN?

Först tyckte jag att det var lite gulligt att gubben satt och pratade ,med en person som han kallade för gubben, på telefonen. Men sen när han sa det hela tiden så vart det bara ett ord som man störde sig på. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />