Fia ;D

Jag vill ha en tatuering! Antingen en i svanken eller vid vristen.
Men det ska vara någon speciell tatuering som symboliserar något! Jag vet inte när jag ska tatuera mig, det får bli när jag har hittat en bra symbol och när jag har tänkt över det ordentligt :) Sen är jag en person som ganska lätt tröttnar på saker och därför är jag lite osäker om jag kommer göra en. Men ifall jag hittar en som jag VERKLIGEN vill ha så är det klart att jag tänker över beslutet noga och länge innan jag beslutar mig för att tatuera mig.

Här tatuerar sig tjejer

fy fy Populäraste kroppsdelar för tatueringar hos tjejer:

1. Skuldran.

2. Överarmen.

3. Vristen.

4. Höften.

5. Svanken.

Källa: Evil Eye Tattoo i Stockholm


... och här är favoritmotiven

Populärarste motiven bland tjejer:

1. Japanska skrivtecken.

2. Små svarta mönster eller symboler.

3. Små svarta solar.

4. Nallar eller något annat gulligt.

En tatuering säger mycket om dej. Tänk därför alltid över ditt motiv ordentligt. Det är också viktigt att du litar på din tatuerare, även om hans främsta uppgift är att göra dej illa.
image2191
image2192


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />